יום רביעי, 16 בספטמבר 2015

למה עדיף לקנות מלגזה מאשר לשכור מלגזה?

המלגזה היא חלק בלתי נפרד מעסק תעשייתי ו/או מסחרי

כל עסק תעשייתי ו/או מסחרי זקוק בצורה ברורה ובלתי ניתנת לערעור לעבודה איכותית של צי מלגזות. המלגזה היא כלי עבודה שקשה לחשוב כיצד היה נראה עולם התעשייה בלעדיו, מכיוון שהוא מאפשר שינוע קל, מהיר ונוח של משקלים גדולים ונפחים גדולים של סחורה, חומרי גלם שונים או כל משא אחר, אחסון והרמה נוחים של משאות אלה ופריקה וטעינה נוחים גם כן. עם זאת, כשאנחנו רוצים לשים ידינו על מלגזות חשמליות אנו יכולים לקנות או לשכור אותן, והשאלה היא מה עדיף.

האם עדיף לנו לקנות מלגזות או לשכור אותן? חד משמעית, לקנות

·       מלגזות חשמליות הן כלי עבודה אמינים במיוחד. משמע, מדובר ברכישה משמעותית מבחינה כלכלית, אמנם, אבל מדובר גם ברכישה שהשימוש בה איכותי וחף מתקלות לאורך זמן רב מאוד, כל עוד אנו מקפידים על הפעלה נכונה ושימוש נכון. משום כך, כדאי לנו לקנות מלגזה ולא לשכור אותה, מכיוון שהשימוש לטווח הארוך יצדיק ויחזיר את ההשקעה הראשונית הגדולה יותר יחסית ויהפוך לרווחי.
·       הסיבה הנוספת שבגללה נעדיף לרכוש מלגזות מלשכור אותן היא בחשיבה לטווח ארוך. כשאנחנו מבצעים רכישה עבור העסק שלנו אנחנו צריכים לנתח היטב את צרכי העסק לא רק לשבוע הקרוב, ואפילו לא לחודשים או לשנים הקרובות. אנחנו צריכים לחשוב 3-4 שנים קדימה ולקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עסקית, ובעסק מסחרי או תעשייתי ההחלטה הנכונה היא להחזיק מלגזה בבעלות העסק.


רכישה של מלגזות חשמליות לעסק היא ביטוי מובהק של חשיבה לטווח ארוך


כשאנחנו חושבים לטווח ארוך במונחים עסקיים אנחנו מקבלים את הנחת היסוד לפיה העסק שלנו כאן כדי להישאר. זוהי הנחת יסוד שהיא חשובה במיוחד בהצלחה בעולם המסחרי והתעשייתי המודרני, והביטוי הפשוט ביותר שלה היא לקנות מלגזות חשמליות עבור העסק. לא זו בלבד, אלא שרכישת המלגזות עצמה היא חסרת ערך לחלוטין אם לא נרכוש מלגזות איכותיות משירות מוביל ואיכותי בתחום שידע לתת לנו מענה איכותי בדיוק כמו המלגזה שלנו, לאורך זמן רב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה