יום חמישי, 8 באוקטובר 2015

החידושים הטכנולוגיים בעולם של ציוד השינוע וההרמה

כבר שנים רבות ברור שבשביל לחסוך במרחב אחסון צריך לאחסן לגובה ולשנע ביעילות

עולם האחסון העסקי הוא עולם שהולך ומתפתח משנה לשנה. כמות הציוד והסחורה שאנחנו צריכים לאחסן הולכת וגדלה, והסחורה עצמה נהיית גדולה ומסובכת יותר לשינוע והרמה, מה גם שמדובר לעתים קרובות בציוד שביר או רגיש. משום כך ברור כשמש מדוע ציוד שינוע והרמה הוא קטגוריה של ציוד שאין עסק מסחרי שיכול להסתדר בלעדיה. ואכן, התקדמנו הרבה מהמצאת מלגזת הדיזל לפני כמאה שנים – בתקופת מלחמת העולם הראשונה – ועד העולם המודרני שבו מלגזות חשמליות מבצעות את רוב נפח העבודה. אנחנו כאן כדי לתת לכם סקירה קצרה על החידושים הטכנולוגיים בעולם זה.
מלגזות

מהם החידושים הבולטים בתחום של ציוד שינוע והרמה, ובמה כדאי לכם לבחור?

·       כשהומצאה המלגזה, במפעלי התעשייה הכבדה של תחילת המאה ה-20, הייתה זו מלגזת הדיזל ששינתה את פני התעשייה העולמית. עם זאת, ציוד שינוע והרמה מודרני הוא במרבית המקרים חשמלי, עם דגש משמעותי על מלגזות חשמליות. מלגזות מודרניות וחדשניות כיום מצטיינות בעיקר בכושר נשיאה גבוה מאוד בניצול מיטבי של המצבר, עם דגש על עבודה במרחבים מצומצמים, שיפועים לא נוחים ועבודה רחוקה מגוף המלגזה.
·       מתקני ההרמה המודולריים כיום נותנים לנו אפשרויות רבות שלא היו לנו בעבר, כמו אחסון לגובה רב בלי צורך בעבודה בגבהים שכאלה. משטחי ההרמה המודולריים מאפשרים אפילו לאדם חסר הכשרה, גם במרחב מוגבל ובעבודה בעמידה, להגיע לכל סחורה או ציוד שנחוצים לו באפס סיכון – כל מה שצריך הוא להפעיל את משטח ההרמה הרב-זרועי והמודולרי.
·       אחד החידושים המעניינים ביותר בתחום האחסון הוא אחסון ברחפות – יחידת וויסות מנתבת אוויר דחוס דרך 4-6 משטחי רחפת, כך שהציוד שמונח על הרחפת (שיכול להגיע בדגמים המתקדמים גם ל-120 טון) נמצא למעשה בריחוף ובחיכוך מינימלי עם הרצפה, כך שקל מאוד לשנע אותו.

מלגזות חשמליות, משטחי הרמה, עגלות חשמליות או אפילו רחפות – המענה האיכותי מגיע ממקצוענים בתחום


ציוד שינוע והרמה יכול להגיע במגוון סוגים וסגנונות – מלגזות חשמליות עד רחפות. עם זאת, בשביל לקבל את המענה האיכותי ביותר ואת המוצר המתאים ביותר לעסק שלכם, אתם צריכים את המענה של שירות מקצועי, ותיק ואיכותי בתחום ציוד השינוע וההרמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה