יום חמישי, 11 בפברואר 2016

שינוע והרמה הנחוצים לעסק שלך

כמעט כל עסק זקוק לציוד שינוע והרמה. בעזרת שינוע מן הסוג הזה ניתן לבצע שורה ארוכה של משימות ולשמור על בטיחות העובדים. יחד עם זאת, ציוד הרמה כולל סוגים שונים של מתקנים ואביזרים. הדבר החשוב הוא להגדיר את מטרות השימוש ולהישאר ממוקדים כדי לבחור בין סוגי הציוד הבאים:
·       עגלות משטחים
·       מלגזות חשמליות ומלגזונים
·       עגלות מתקפלות
·       במות הרמה ניידות ונייחות
·       כננות ומלגזות מפעיל הולך חשמליות

בבחירת מתקני הרמה ניתן להבחין בין ציוד הרמה עילי וציוד הרמה קרקעי. בתוך הקטגוריה יש מערכות שונות שמסווגות לפי התאמה לסחורה, לפי גדלים ומשקלים או לפי רגישות. סחורה כבדה לדוגמא לא ניתן להעלות ולהרים באמצעות כננות מוגבלות. לעומת זאת, ציוד שינוע שמסוגל לעמוד במשקלים מאסיביים יכול לשמש מפעלי ייצור, סדנאות, מחסנים, אולמות תצוגה ונמלים.

מלגזה חשמלית


האם אתם זקוקים לציוד באופן קבוע או זמני?

הדרך הטובה ביותר לבחור פתרונות שינוע והרמה הנחוצים לעסק היא להחליט האם יש בהם צורך קבוע או זמני בלבד. צורך זמני מתעורר לקראת סוף שנה ובמהלך ספירת מלאי, בעוד צורך קבוע הוא פונקציה של התמחות בתחומים מסוימים. חברות הובלה, לוגיסטיקה, אחסון, שינוע ובנייה משתמשות כמעט מדי יום במלגזות חשמליות ואחרות. לעומתן, עסקים קטנים משתמשים בשירותי השכרה של ציוד הרמה על מנת לקבל פתרונות מיידיים בעלות מינימאלית.

חשוב לשמור על סדר וארגונים בתוך מחסנים ולנצל היטב את המקום הפנוי. רצוי לתת עדיפות למדפים על חשבון שימוש במרחב, לסדר את הסחורה על גבי עגלות משטחים ולא לשכוח לבצע ניהול לוגיסטי מקצועי. הניהול הלוגיסטי הוא בדרך כלל חלק ממשימות המנכ"ל או אנשי המקצוע העוסקים בתחום. אפשרות אחרת היא להעביר את נושא הניהול הלוגיסטי לחברה אחרת בשיטה של מיקור חוץ.

שמירה על סדר וארגון מונעת הוצאות מיותרות וחוסכת תקלות. היא משפרת את המוניטין של העסק בפני ספקים ולקוחות, מאפשרת חיסכון משמעותי במקום ומקלה על הניהול השוטף. בסופו של דבר, ציוד שינוע והרמה אמור לסייע לעסק וכמובן לתרום לו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה